Γλυπτά με το logo της Αλεξανδρούπολης για την προώθηση του τουρισμού

553
0
Share:

Την δημιουργία ενός σύγχρονου brand με το όνομα της Αλεξανδρούπολης που θα τοποθετηθεί στα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της πόλης όπως ο Φάρος, η στροφή του Εγνατία, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, προτείνει ως ιδέα ο επικεφαλής της αντιπολιτευόμενης δημοτικής παράταξης ΑΝΑΣΑ Παύλος Μιχαηλίδης. Ο κ. Μιχαηλίδης θεωρεί ότι τα τρισδιάστατα αυτά γλυπτά θα προκαλούν τους επισκέπτες της πόλης να φωτογραφηθούν μπροστά τους μετατρέποντας τον εαυτό τους σε προσωποποιημένο μέσο για την τουριστική προβολή της Αλεξανδρούπολης.

Share:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Πολιτική Απορρήτου

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο