Λαμπάκης σε Μιχαηλίδη: Θα λογοδοτήσετε στα αρμόδια όργανα


Η ανάγκη να ικανοποιήσετε  τις προσωπικές σας επιδιώξεις δημιουργεί επικινδυνότητα για το δημοτικό συμφέρον και παραπληροφόρηση.

Κε  Παύλε Μιχαηλίδη, αναμασήσατε  για μία ακόμη φορά παλιά θέματα, δημιουργώντας  όμως ποινικά αδικήματα  αφού λειτουργήσατε  δυσφημιστικά σε δικηγόρους, συμβολαιογράφους και αιρετούς.

Ακούστε με όμως για μία ακόμη φορά μήπως και τελικά  βρείτε  την πολιτική σας ισορροπία:

Όταν βγαίνετε στα ΜΜΕ πρέπει να έχετε γνώση των θεμάτων στα οποία θα αναφερθείτε!!!!!  μη έχοντας μόνο κατά νου «να ρίξετε λάσπη στον ανεμιστήρα  και όποιος  λερωθεί  δε βαριέσαι»!!!! δηλαδή:

Α) Ως προς την ΓΑΙΑΟΣΕ: έχετε και στο παρελθόν αναφερθεί διαδικτυακά, δημιουργώντας  πρόβλημα  με τις δηλώσεις σας (όπως και με τις  πρόσφατες δηλώσεις σας), για τις εκτάσεις της ΓΑΙΑΟΣΕ στο Πάρκο Εγνατία και στα γήπεδα· τις δηλώσεις σας αυτές, η ΓΑΙΑΟΣΕ  χρησιμοποιεί σε αναρτήσεις της σελίδας της.

Όμως, στην Αλεξανδρούπολη, όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι δημότες μας, μετά την κήρυξη της περιοχής υπό κτηματογράφηση  έγινε η υποβολή δηλώσεων εγγραπτέων δικαιωμάτων για τη σύνταξη προσωρινών κτηματολογικών διαγραμμάτων και κτηματολογικών πινάκων, τα οποία και αναρτήθηκαν στο Γραφείο Κτηματογράφησης του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Οι έχοντες έννομο συμφέρον μπορούσαν να υποβάλλουν αιτήσεις διόρθωσης των κτηματολογικών εγγραφών είτε για πρόδηλο σφάλμα, είτε για διόρθωση γεωμετρικών στοιχείων του ακινήτου, είτε για αντικατάσταση (εκτοπισμό) δικαιώματος άλλου δικαιούχου από τους κτηματολογικούς πίνακες, με εξέτασή τους, όποτε κρινόταν ότι συντρέχει λόγος, από τις Επιτροπές Ενστάσεων του αρθ.7 του Ν.2308/95.

Μετά την εξέταση των αιτήσεων διόρθωσης, έγινε η αναμόρφωση των κτηματολογικών πινάκων και διαγραμμάτων και εκδόθηκε η διαπιστωτική Πράξη περαίωσης της διαδικασίας κτηματογράφησης και ολοκλήρωσης των πρώτων εγγραφών στα Κτηματολογικά Βιβλία.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης και ο ΑΠΟΚΔΑ, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2308/95, υπέβαλαν δηλώσεις ιδιοκτησίας, ο μεν πρώτος για το ακίνητο «Πάρκο Προσκόπων»,  ο δε  δεύτερος για τα ακίνητα που καταλαμβάνονται από το γήπεδο βόλεϊ, το γήπεδο ποδοσφαίρου, το κέντρο νεότητας και το παλιό κολυμβητήριο, τα οποία πήραν ΚΑΕΚ 110031904004, 110031917002, 110031927001, 110031905001 και 110031917001, αντίστοιχα.

Όσον αφορά το ακίνητο με ΚΑΕΚ 110031904004 (πάρκο Προσκόπων), καμία ένσταση δεν υποβλήθηκε κατά την διαδικασία υποβολής αιτήσεων διόρθωσης των κτηματολογικών πινάκων.

Όσον αφορά τα ΚΑΕΚ  110031917002, 110031927001, 110031905001 και 110031917001, μετά από εξέταση της ένστασης του Ελληνικού Δημοσίου, η Επιτροπή Ενστάσεων δεχόμενη το από 3482/2-8-01 Παραχωρητήριο, απέδωσε τελικώς τα ακίνητα στον ΑΠΟΚΔΑ.

Σύμφωνα  με τις εγγραφές στα Κτηματολογικά Βιβλία καμία διεκδίκηση δεν υπάρχει για τα ως άνω ακίνητα.

  • Δηλαδή ιδιοκτήτης είναι ο Δήμος Αλεξανδρούπολης και ο ΑΠΟΚΔΑ.
  • Δηλαδή εάν διεκδικηθεί κάτι στο μέλλον από κάποιον, αυτός θα πρέπει να κινηθεί δικαστικά  χωρίς να έχει  προσδοκίες επιτυχούς  έκβασης διότι   τα ακίνητα  αυτά  ανήκαν πρώτα στο Ελληνικό  Δημόσιο και μετά  περιήλθαν στον Δήμο που τα κατέχει μέχρι σήμερα.
  • Χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα  ή  να προηγηθεί άσκηση αγωγής  από την ΓΑΙΟΣΕ και χωρίς κ. Μιχαηλίδη να έχετε  μάθει τι ακριβώς  συμβαίνει  με το ιδιοκτησιακό καθεστώς των συγκεκριμένων χώρων, προτείνετε να γίνει κάποια συνεννόηση (προσέξτε) για τα γήπεδα που θεωρείτε δεδομένο ότι θα διεκδικήσει η ΓΑΙΑΟΣΕ, με τα πάρκα των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ. Δηλαδή πέστε μου κ. Μιχαηλίδη τι έχετε μέσα στο μυαλό σας;;;;;; Να αποδεχθώ  δηλαδή την πρόταση  σας  για να λειτουργήσω κόντρα στο δημοτικό συμφέρον ;;;;; βάζοντας  στο τραπέζι κάποιας συζήτησης ό,τι έχει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, ανοίγοντας ουσιαστικά  τον δρόμο των διεκδικήσεων από την ΓΑΙΑΟΣΕ;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Β) Ως προς την πράξη εφαρμογής των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ: Στην περιοχή έχει γίνει πολεοδομική ρύθμιση με την οποία οριστικοποιήθηκαν τα πάρκα και τα οι χτισμένοι χώροι με το ΠΔ/γμα 19-10-11, ΦΕΚ 312 ΑΑΠ/ 28-11-11. Οι χρήσεις είναι πάρκα και πολεοδομικό κέντρο. Ο Δήμος  Αλεξανδρούπολης εξετάζει όλες τις δυνατότητες αξιοποίησης των κτιρίων, στον βαθμό όμως που έχει την δυνατότητα, καθώς τα κτίρια αποτελούν ιδιοκτησίες πολιτών και τα πάρκα ανήκουν στον ΟΣΕ. Πράξη εφαρμογής δεν έχει γίνει ακόμη, καθώς οι υποχρεώσεις που θα προκύψουν δεν θα αφορούν μόνο στους ιδιοκτήτες οι οποίοι θα κληθούν να πληρώσουν ένα ποσό για τις ιδιοκτησίες τους, αλλά αφορούν και στον Δήμο Αλεξανδρούπολης που χρησιμοποιεί τα ακίνητα του ΟΣΕ και θα δημιουργήσει υποχρεώσεις  στον Δήμο Αλεξανδρούπολης  προς την ΓΑΙΑΟΣΕ. Δεν καταλαβαίνετε κ. Μιχαηλίδη ότι θα πληρώσουν εισφορά και οι ιδιοκτήτες των αποθηκών ΑΛΛΑ και ο Δήμος  Αλεξανδρούπολης για το σύνολο της πολύ μεγαλύτερης έκτασης που χρησιμοποιεί.;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Πρέπει συνεπώς να ελεγχθεί και να υπολογιστεί τι ακριβώς συμβαίνει στην περιοχή, και αυτό ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ στο ραδιόφωνο. Επιτέλους!!! Ελέγχονται τα δεδομένα  από πλευράς των υπηρεσιών του Δήμου και όταν η κατάλληλη στιγμή επιτρέψει,  νοικοκυρεμένα να γίνει πράξη εφαρμογής!!!!!!!!

Η περιοχή είναι πολεοδομικά ρυθμισμένη και αυτό που πρέπει να γίνει είναι η βέλτιστη και πιο έξυπνη χρήση των κτιρίων αλλά με δεδομένο, ότι τα ΚΤΙΡΙΑ ανήκουν σε ιδιώτες. Για την εγκατάλειψη και την επικινδυνότητα, ο Δήμος έχει ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες για να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες, τουλάχιστον  από απόψεως υγιεινής και καθαριότητας του χώρου τους.

 

Γ) Ως προς το ΚΤΕΛ και την μεταφορά του: Παρόλο που φέρατε αντιρρήσεις και δημιουργείτε πρόβλημα στην μεταφορά του ΚΤΕΛ ώστε να μην καταφέρει η Δημοτική Αρχή και η Διοίκηση του ΚΤΕΛ να μετακινηθεί η δραστηριότητα  αυτή από το κέντρο της πόλης, στην ανατολική πλευρά της πόλης, σας γνωρίζω την πλήρη συνεργασία  του Δήμου Αλεξ/πολης, με την ΚΤΕΛ ΑΕ και την ΓΑΙΑΟΣΕ για την ολοκλήρωση της ρύθμισης αυτής. Έτσι λοιπόν πρέπει να ενημερωθείτε ότι οι πρώτες εγκρίσεις έχουν ληφθεί και έχουν κατατεθεί στις Υπηρεσίες οι πρώτοι υποφάκελοι για την πληρότητα του τελικού φακέλου της ρύθμισης. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης σας θυμίζω,  ότι μεσολάβησε για την ενοικίαση του χώρου από την ΓΑΙΑΟΣΕ στη ΚΤΕΛ ΑΕ και έχει δώσει στην διάθεση της ΚΤΕΛ ΑΕ ότι καλύτερο τεχνικό δυναμικό διαθέτει ώστε  σε συνεργασία με τους μελετητές, να επιτευχθεί ο στόχος της μετακίνησής του.

 

Δ) Ως προς τις αποθήκες του Λιμανιού: Είναι μία καλή ευκαιρία να ξαναθυμηθείτε κ. Μιχαηλίδη το Σχέδιο ΒΑΑ με το οποίο  η Αλεξανδρούπολη κατατάχθηκε 1η στην αξιολόγηση και κέρδισε τα  8.600.000€ λόγω της αρτιότητας της ολικής πρότασης. Μεταξύ αυτών είναι και η ανάπλαση των τριών αποθηκών τις οποίες ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής, πήρε από την ΓΑΙΑΟΣΕ. Έπεται η αξιοποίηση και των υπολοίπων, ελπίζοντας να μην μπαίνουν εμπόδια, τουλάχιστον από ντόπιους πολιτικούς, Δον Κιχώτες, που τηλεφωνούν σε  κεντρικές  υπηρεσίες στην Αθήνα, προσπαθώντας  να μπλοκάρουν τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής.     

Ε) Ως προς τις χρήσεις γης και όλα τα θέματα που  ηθελημένα  προβάλετε μπερδεμένα κ. Μιχαηλίδη,  διότι στο μυαλό σας έχετε μόνο να με αποδομήσετε  με όποιον τρόπο μπορείτε, σας ξαναθυμίζω δύο πράγματα: α) Μπορείτε να απευθύνεστε στις Υπηρεσίες  του Δήμου Αλεξ/πολης για να μαθαίνετε πως λειτουργούν οι πόλεις με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την εξέλιξή τους ώστε να καταλάβετε ότι ο λόγος που επιλέχθηκε η θέση του ΚΤΕΛ είναι ο ιδανικός και προβλέπεται από την όλη δομή της πόλης με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στα ανατολικά της. Συνεπώς η επιμονή του Δήμου  Αλεξ/πολης για την θέση που προβλέπεται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Αλεξ/πολης, δεν ήταν φανταστική αλλά σχεδιασμένη. Άρα ο Δήμος Αλεξανδρούπολης  έπρεπε  να δώσει μάχη για την μεταφορά του ΚΤΕΛ εκεί. Παράλληλα με την ολοκλήρωση της κυκλοφοριακής μελέτης σε όλα τα σημεία της πόλης (και εκεί), όλα τα δεδομένα της κυκλοφοριακής μελέτης θα προσαρμοστούν στο Νέο ΓΠΣ της πόλης στην Β΄ και στην Γ΄ φάση της μελέτης του ΓΠΣ, με τα αποτελέσματα να αφορούν κυρίως στο αστικό αλλά και στο περιαστικό περιβάλλον της, με την θέσπιση νέων χρήσεων  γης χωρίς συγκρούσεις, για την επόμενη δεκαετία.

Άρα όλη η πόλη εξελίσσεται συνεχώς και τα βασικά σχεδιαστικά εργαλεία που είναι θεσμοθετημένα από την ελληνική νομοθεσία χρησιμοποιούνται από την τοπική αυτοδιοίκηση με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξή της.

ΣΤ) Είναι καλό να έχουμε τις δικές μας απόψεις και όχι να τις αντιγράφουμε από τον κ. Λασκαράκη, τουλάχιστον ως προς τα κείμενα, διότι έτσι αποφεύγονται και τα λάθη. Δεν αντιγράφουμε τα λάθη κ. Μιχαηλίδη και κυρίως τα λάθη σε τεχνικά θέματα. Στην περίπτωση των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ επί μία οχταετία έχουν δοθεί όλες οι απαντήσεις και προφορικά αλλά και εγγράφως στον κ. Λασκαράκη. Ενημερωθείτε για όλα από τον ίδιο, του οποίου τα κείμενα αντιγράφετε, ή τουλάχιστον μπορείτε να απευθυνθείτε στις Υπηρεσίες του Δήμου για ενημέρωση σας.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει, όπως φαίνεται, μεγάλο και ανοιχτό πεδίο προς ενημέρωση για σας  και  ελπίζω  να έρθει κάποτε η γνώση. Μπορείτε να παίρνετε τη φωτογραφική σας και να φωτογραφίζετε τα αυτοκόλλητα στις πινακίδες και στους κάδους, γιατί μας βοηθάτε, εάν δεν τα βρίσκουμε, να τα ξεκολλάμε, αλλά εκτός από αυτά ίσως χρειάζεται  η συμβολή σας  σε κάτι περισσότερο για την ανάπτυξη της νέας Αλεξανδρούπολης. Μάθετε όμως ότι με το  να αντιγράφεις εικόνες από το ιντερνετ ΔΕΝ σχεδιάζεις.

Άλλες παρατάξεις σχεδιάζουν . Εδώ είμαστε.  Μάλλον εσείς παραείστε Αρχιτέκτων για να το κάνετε!

Τώρα μερικά μαθήματα νομικής γιατί η θρασύτητά σας και η ανάγκη που νοιώθετε να κτυπήσετε το πρόσωπό μου σας οδηγεί σε λάθος μονοπάτια, αλλά και σε συκοφάντηση προσώπων της οικογένειάς μου, όπως της συζύγου μου, η οποία ως δικηγόρος ιδιώτη υπέγραψε ένα συμβόλαιο το 2008, που δεν είχε σχέση με τον Δήμο  Αλεξ/πολης και βέβαια τότε ο σύζυγος της δεν ήταν δήμαρχος,  πλήν όμως εσείς καταλογίσατε λάθος στον χειρισμό της συζύγου μου και του συμβολαιογράφου, γεγονός που στοιχειοθετεί το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, για το οποίο όπως φαίνεται θα απολογηθείτε:

Ακούστε λοιπόν:.

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (ισχυρισμός σας κ. Μιχαηλίδη).
Το άρθρο 12 του Ν.1337/1983 (Εφαρμογή πολεοδομικής μελέτης) αναφέρει:

 

4.Η πράξη εφαρμογής συνοδεύεται από κτηματογραφικό διάγραμμα εφαρμογής και κτηματολογικό πίνακα εφαρμογής . Το κτηματογραφικό

 

διάγραμμα και ο πίνακας εφαρμογής περιλαμβάνουν για κάθε ιδιοκτησία το εμβαδόν της , τα στοιχεία των ιδιοκτητών της και το ποσοστό συμμετοχής τους στην ιδιοκτησία , το ρυμοτομούμενο τμήμα και το απομένον εμβαδόν, τον όγκο κτισμάτων ή άλλων συστατικών των ρυμοτομούμενων τμημάτων , τα στοιχεία του τμήματος που αφαιρείται ως εισφορά γης και κάθε άλλο στοιχείο αναγκαίο για την εφαρμογή του νόμου αυτού.

«5. Η πράξη εφαρμογής συντάσσεται με την ακόλουθη διαδικασία που προωθείται παράλληλα με τη διαδικασία του άρθρου 7 του νόμου αυτού για την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης .

«α. Κατά τη σύνταξη του κτηματογραφικού  διαγράμματος της πολεοδομικής μελέτης, οι κύριοι ή νομείς ακινήτων υποχρεούνται, κατόπιν προσκλήσεως, να υποβάλουν δήλωση ιδιοκτησίας  στον οικείο Δήμο προσκομίζοντας συγχρόνως τίτλους κτήσεως, πιστοποιητικό μεταγραφής, ιδιοκτησίας, βαρών, διεκδικήσεων, κατασχέσεων και τοπογραφικό διάγραμμα. Η υποχρέωση αυτή υφίσταται μέχρι την κύρωση της πράξης εφαρμογής, η παράλειψη δε αυτής συνεπάγεται τα εξής:

α 1. Κάθε δικαιοπραξία εν ζωή είναι άκυρη, εάν δεν επισυνάπτεται σε αυτή πιστοποιητικό του οικείου Δήμου, με το οποίο θα βεβαιώνεται η υποβολή της δήλωσης ιδιοκτησίας. Η ακυρότητα αυτή αίρεται με την υποβολή εκ των υστέρων της σχετικής δήλωσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον ο ιδιόκτητης είχε προσκληθεί και αμέλησε να υποβάλει εγκαίρως δήλωση υποχρεούται σε καταβολή εφάπαξ προστίμου καθοριζομένου από τον οικείο Ο.Τ.Α..

β 1. Δεν χορηγείται άδεια οικοδομής στο ακίνητο χωρίς την υποβολή κυρωμένου αντιγράφου της δήλωσης ιδιοκτησίας και του ανωτέρω πιστοποιητικού.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση :

 

1ον Στις 11-4-2008 (ημέρα υπογραφής  του υπ’ αριθ. 7312 συμβολαίου) αλλά και μέχρι σήμερα  δεν έχει ξεκινήσει  η διαδικασία σύνταξης της πράξης εφαρμογής ούτε η διαδικασία σύνταξης του κτηματογραφικού διαγράμματος της πολεοδομικής μελέτης  και έτσι  δεν έχει  καν αρχίσει    η υποχρέωση υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.

2ον Δεν έχει γίνει πρόσκληση για υποβολή δηλώσεων ιδιοκτησίας από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης,  γιατί  στη διαδικασία αυτή υποβάλλονται  οι εντάξεις μετά τις 15- 11-1994  και το συγκεκριμένο ΟΤ  εντάχθηκε το 1992,  με αποτέλεσμα  να μην  υπάρχει σχετική υποχρέωση υποβολής δηλώσεων για το συγκεκριμένο ΟΤ, γι’ αυτό  και δεν    υποβλήθηκαν  δηλώσεις ιδιοκτησίας.

3ον Κάθε δικαιοπραξία εν ζωή είναι άκυρη, εάν δεν επισυνάπτεται σε αυτή πιστοποιητικό του οικείου Δήμου, με το οποίο θα βεβαιώνεται η υποβολή της δήλωσης ιδιοκτησίας. Η ακυρότητα  όμως αυτή αίρεται με την υποβολή εκ των υστέρων της σχετικής δήλωσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον ο ιδιοκτήτης είχε προσκληθεί και αμέλησε να υποβάλει εγκαίρως δήλωση υποχρεούται σε καταβολή εφάπαξ προστίμου καθοριζομένου από τον οικείο Ο. Τ. Α (παρ. 5α1 άρθρου 12)

Δηλαδή  και αν ακόμη, καταχρηστικά, κρινόταν ότι έπρεπε να υποβληθεί δήλωση ιδιοκτησίας, η ακυρότητα μπορούσε να αρθεί ακόμα  και με την υποβολή σήμερα της σχετικής δήλωσης με καταβολή προστίμου

 

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ

 

ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΕ ΧΡΗΜΑ (ισχυρισμός κ. Λασκαράκη)

 

Το άρθρο 9 του Ν.1337/1983 (Εισφορά σε χρήμα) πριν την τροποποίηση του τον 12ο του 2014, αναφέρει:

  1. «(7).α. Σε κάθε συμβολαιογραφική πράξη που αφορά δικαιοπραξία εν ζωή και έχει ως αντικείμενο μεταβίβαση της κυριότητας ακινήτου που οφείλει εισφορά σε χρήμα, σύμφωνα με κυρωμένη πράξη εφαρμογής, επισυνάπτεται βεβαίωση του οικείου δήμου ή κοινότητας, ότι έχει καταβληθεί τουλάχιστον το ποσόν των δόσεων, που αντιστοιχεί στις υποχρεώσεις, που αναλογούν στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο κατά το χρόνο κατάρτισης της δικαιοπραξίας.

Η υποχρέωση επισύναψης βεβαίωσης προϋποθέτει οφειλή σύμφωνα με κυρωμένη πράξη εφαρμογής. Εδώ δεν είχε (και δεν έχει και μέχρι σήμερα – 05/2017) ξεκινήσει η διαδικασία σύνταξης της πράξης εφαρμογής (πολλώ δε μάλλον κύρωσης…). Πως λοιπόν  μπορεί να εκδοθεί βεβαίωση  σε  κάποιον περί οφειλής ή μη από κυρωμένη πράξη εφαρμογής, αν δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία σύνταξης της πράξης εφαρμογής ;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Για το λόγο αυτό και στο υπ’ αριθμ 7312/2008  συμβόλαιο τοπογραφικό που κουνούσατε στην τηλεόραση δεν αναγράφεται ότι υπάγεται στις διατάξεις του Ν.1337/1983 όσον αφορά την εισφορά σε χρήμα. Και φυσικά η παράλειψη επισύναψης βεβαίωσης  (εάν βέβαια υπήρχε η δυνατότητα να επισυναφθεί)δεν θα ήταν  επί ποινή ακυρότητας του συμβολαίου!!!!!!!!!

 

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ (νέος ισχυρισμός σας κ.Μιχαηλίδη)

Στο συμβόλαιο αναγράφεται ότι: το πωλούμενο οικόπεδο θα γίνει άρτιο και οικοδομήσιμο μετά την προσκύρωση τμήματος προς βορράν.

Ακολούθως,  όπως  πρόσφατα  πληροφορήθηκα, η τράπεζα που θα έδινε το δάνειο, ήθελε διαφορετική διατύπωση, γι’ αυτό έγινε η 7326 διορθωτική πράξη,  με νέο τοπογραφικό της  τοπογράφου Βασιλικής Ραπτοπούλου στο οποίο βεβαίωνε ότι: το πωλούμενο οικόπεδο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και ότι απλά εκκρεμεί προσκύρωση τμήματος προς βορράν που είναι θέμα αποκλειστικά της Πολεοδομίας.

 

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΩΣ /

ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΑΝΤΙ ΑΓΡΟΥ… (νέος ισχυρισμόςσας κ. Μιχαηλίδη τον  05-2017)

1ον Το ακίνητο χαρακτηρίζεται ως ΟΙΚΟΠΕΔΟ στο τοπογραφικό διάγραμμα της Ραπτοπούλου που προσαρτάται στο συμβόλαιο, ενώ  αναγράφεται στο τοπογραφικό ,ο αριθμός Οικοδομικού Τετραγώνου (703),και ακόμα αναγράφεται πως είναι ΕΝΤΟΣ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ με την  αναγραφή  της  απόφασης βάσει  της  οποίας εντάχθηκε στο σχέδιο.

2ον Στην υπ’ αριθμ. 9.818/11-2-2008 βεβαίωση του Δήμου Αλεξανδρούπολης, σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2130/93, από την οποία προκύπτει ότι δεν οφείλεται τέλος ακίνητης περιουσίας, αναγράφεται ως ΟΙΚΟΠΕΔΟ με τον παλιό αριθμό Οικοδομικού Τετραγώνου (316Α).

Ένα ακίνητο που είναι οικοδομημένο σχεδόν εξ ολοκλήρου, εντός χαρακτηρισμένου και αριθμημένου οικοδομικού τετραγώνου (ήδη 703 πρώην 316Α) εγκεκριμένου σχεδίου πόλης πως θα πρέπει να χαρακτηρισθεί; ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟ;;; Είναι ασφαλώς ΑΣΤΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟ  σε οικοδομικό τετράγωνο εγκεκριμένου σχεδίου πόλης για το οποίο όμως δεν έχει ξεκινήσει ποτέ διαδικασία σύνταξης πράξης εφαρμογής.

Η πολιτική κατασκοπεία σας συνεχίζεται, γεγονός που αποδεικνύει την πολιτική σας ανωριμότητα, ανισορροπία και  επικινδυνότητα, διότι  στην προσπάθεια σας   να κάνετε κακό στη δημοτική αρχή και στον δήμαρχο, που δεν σας βγαίνει, προκαλείτε βλάβη στους δημότες, αφού δημιουργείτε  πάντοτε καθυστερήσεις στα όργανα ελέγχου   ενώ   υπάρχει απώλεια χρόνου από πλευράς  μας για να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Ήθελα να ‘ξερα, αλήθεια με όσα μέχρι τώρα συνέβησαν και δεν σας απέδωσαν τα ελάχιστα,  δεν ντρέπεστε;;;!!!

Και βέβαια δεν έχετε όρια, αφού ανακατέψατε και την οικογένειά μου, προσβάλλοντας την εμπιστοσύνη και τον επαγγελματισμό της συζύγου μου, η οποία αθόρυβα προσφέρει τις νομικές της υπηρεσίες επί 35 χρόνια με θετικό πρόσημο και βέβαια γι’ αυτό θα λογοδοτήσετε στα αρμόδια όργανα.

Δυστυχώς για άλλη  μία φορά δαπάνησα χρόνο για σας χωρίς να το αξίζετε.  Κρίμα.

 

            Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

       ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ

 

 

 


Θα θέλατε να μοιραστείτε τις σκέψεις σας;

Η συμπλήρωση του ονοματεπώνυμου και του e-mail είναι προαιρετική.


Μοιραστείτε το:

Copyright © 2014 statusradio.gr