Ούτε μία πτήση την εβδομάδα προς Αλεξανδρούπολη


Τον δρόμο που χάραξε η Ryanair ακολουθούν πολλές αεροπορικές εταιρείες του εξωτερικού οι οποίες σχεδιάζουν ή έχουν ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσουν πτήσεις από και προς την Ελλάδα.
Οι προβλέψεις για νέο ρεκόρ 19 εκατ. τουριστών και το 2014 (σ.σ. οι ξενοδόχοι πουλάνε από τώρα πακέτα) έχουν στρέψει το ενδιαφέρον των αεροπορικών ξανά στην Ελλάδα, ύστερα από ένα διάστημα κατά το οποίο πολλές εταιρείες είχαν αφαιρέσει από το χάρτη τους την Αθήνα.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Ryanair που «γκρίνιαζε» για τις υψηλές χρεώσεις του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», θα δημιουργήσει από τον Απρίλιο βάση στο αεροδρόμιο, από όπου θα πετάει προς 6 προορισμούς (Πάφο, Λονδίνο, Μιλάνο, Ρόδο, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη).

Μία ακόμη «low cost» εταιρία, η Easyjet προσθέτει από το καλοκαίρι 5 νέα δρομολόγια στην Ελλάδα (Αθήνα-Αμβούργο, Ηράκλειο-Εδιμβούργο, Κως-Γλασκώβη, Μύκονος-Νάπολη και Κέρκυρα-Νάπολη), αυξάνοντας τη χωρητικότητα των πτήσεων που εξυπηρετούν τη χώρα μας κατά 7%. Η αεροπορική του Κύπριου Στέλιου Χατζηιωάννου δεν αποκλείεται να δημιουργήσει βάση στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου που αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό και έχει χαμηλές χρεώσεις.

Αλλά και η Ολλανδική αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους Transavia ενώνει ήδη το ʼμστερνταμ με την Αθήνα, ενώ από τον Απρίλιο θα πετάει από την Ολλανδική πρωτεύουσα προς τα Χανιά, τη Χίο, την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Καβάλα, την Κάρπαθο, την Κεφαλονιά, την Κω, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και πολλά άλλα δημοφιλή Ελληνικά νησιά!!!

Την παρουσία της στο κερδοφόρο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη προσπαθεί να ενισχύσει και η Turkish Airlines που έχει ζητήσει άδεια από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας για ένα ακόμη ημερήσιο δρομολόγιο.

Επίσης, η Air Berlin, η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Γερμανία μετά την Lufthansa ανακοίνωσε ότι αυξάνει τις πτήσεις κυρίως προς τα Ελληνικά νησιά κατά 11%. Συγκεκριμένα, η Air Berlin από το καλοκαίρι θα πετάει προς Ηράκλειο με 7 πτήσεις ανά εβδομάδα. Ακόμη, θα πραγματοποιεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα προς Κω και Σαντορίνη, ενώ θα προσθέσει μία ακόμη πτήση προς Χανιά, Καλαμάτα, Λέσβο, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο και Ζάκυνθο.

Παράλληλα, από αρχές Μαΐου, η Condor, η αεροπορική εταιρεία του ταξιδιωτικού κολοσσού Thomas Cook θα ξεκινήσει πτήσεις από πολλά Γερμανικά αεροδρόμια προς Μύκονο, Σαντορίνη, Χανιά, Κω, Πρέβεζα, αλλά και Κέρκυρα.
Η Condor είναι η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική της Γερμανίας και έχει βάση στην Φρανκφούρτη, διαθέτοντας «σίγουρους πελάτες», που προέρχονται από την Thomas Cook.

Αλλά και η Germanwings, η «low cost» εταιρία του ομίλου Lufthansa, προγραμματίζει πτήσεις, μεταξύ άλλων, από Αθήνα προς Ζυρίχη, Βιέννη, Στουγάρδη, Βαρκελώνη, Μαγιόρκα και από Μύκονο προς Κολωνία.

Όπως βλέπουμε από το ρεπορτάζ του zougla.gr, ούτε μία εταιρία δεν έχει προσθέσει το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης στους νέους προορισμούς των αεροπλάνων της.
Ούτε μία πτήση την εβδομάδα δεν έχει προγραμματιστεί!
Μήπως αυτό είναι κάτι που, επιτέλους, θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά την Περιφέρεια και τους Δήμους;
Τι φταίει και η περιοχή δεν αποτελεί ελκυστικό προορισμό τουριστών;
Μήπως η έλλειψη υποδομών και σωστής προβολής των αρχαίων και βυζαντινών μνημείων της περιοχής;
Μήπως η έλλειψη σωστής ανάπτυξης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις παραλίες της περιοχής;
Μήπως η έλλειψη νυχτερινής διασκέδασης, με τον τρόπο που επιθυμούν οι τουρίστες; (Δεν είναι ανάγκη να ξεπέσουμε στο επίπεδο των Βρετανικών οργίων που συμβαίνουν αλλού).
Μήπως, όλοι μαζί, πολιτικοί της τοπικής αυτοδιοίκησης, ξενοδόχοι, εστιάτορες, ταξιδιωτικά γραφεία, Υπουργείο Πολιτισμού και Υπουργείο Τουρισμού, θα πρέπει, επιτέλους, να σχεδιάσουν τη σοβαρή τουριστική ανάπτυξη της Θράκης;

Σσσσς!… μην ξυπνήσει κανείς… έχουμε εκλογές μπροστά μας, μ’ αυτά θα ασχολούμαστε;;;…

Γιώργος Κεραμάρης



Μοιραστείτε το:

Copyright © 2014 statusradio.gr