Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους και των συναλλασσομένων μαζί τους είναι υποχρεωμένες να τηρούν από τις 25 Μαΐου όλες οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με οδηγίες της Ε.Ε., που όμως ακόμη δεν ενσωματώθηκαν στην ελληνική νομοθεσία. Το πρωτόκολλο λέγεται GDPR και περιλαμβάνει κανόνες προστασίας των δεδομένων με τρόπο τέτοιο που να αποτρέψει την χρήση τους για εμπορικούς σκοπούς άλλων, όπως οι εταιρείες τηλεφωνικών πωλήσεων. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας πληροφορικής INFORMATICA Θόδωρος Πούλιος, ανέλυσε από το στούντιο του STATUS τους κανόνες του GDPR, τις εφαρμογές του και τον κίνδυνο προστίμων σε όσες επιχειρήσεις δεν το εγκαταστήσουν.
Όλα τα’ χε η Μαργιωρή … το GDPR της έλειπε…
221