Παύλος Μιχαηλίδης: «Γιατί δεν διεκδικεί και η ΑΜΑΘ την επένδυση παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων;»

1781
0
Share:

Την απογοήτευση του εκφράζει ο Δημοτικός Σύμβουλος Παύλος Μιχαηλίδης για την απουσία της Περιφέρειας ΑΜΑΘ από το ενδεχόμενο επενδύσεων στον κλάδο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του αναφέρει πως η ΑΑΔΕ παρέχει κίνητρα για τη συγκεκριμένη επένδυση μόνο στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Δυστυχώς η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απουσιάζει η οποία όπως τονίζει χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά ανεργίας και τα δύο μεγάλα και σύγχρονα λιμάνια που διαθέτει θα ήταν ικανά να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για τέτοιες επενδύσεις. 

Δείτε την ανακοίνωσή του:

Ένα πρόσφατο έγγραφο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) αποκαλύπτει πως παρέχονται συγκεκριμένα κίνητρα σε δύο Περιφέρειες της χώρας για επενδύσεις στον κλάδο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δίνοντας ένα προβάδισμα στην επιλογή της τοποθεσίας σε ότι αφορά την μελλούμενη επένδυση γερμανικής εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το έγγραφο της ΑΑΔΕ δίδονται κίνητρα σε επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και στην περιφερειακή ενότητα Αρκαδίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Το έγγραφο που φέρει τον τίτλο «Παροχή οδηγιών σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 71Ζ του ν. 4172/2013 (Α’ 167) όπως προστέθηκε με το άρθρο 10 του ν.4710/2020 (A’142)», προβλέπεται: Με τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν.4710/2020 προστέθηκε άρθρο 71Ζ στο ν.4172/2013 (ΚΦΕ) με το οποίο δίδονται κίνητρα σε επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και στην περιφερειακή ενότητα Αρκαδίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου (παρ. 5 άρθρου 71Ζ). Οι υπόψη διατάξεις καταλαμβάνουν τόσο τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα όσο και τα νομικά πρόσωπα και τις νομικές οντότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα των περ. α’, β’, δ’, ε’ και στ’ του άρθρου 45.

Είναι λοιπόν προφανές πως απουσιάζει η Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία σύμφωνα με τα μόνο με τα στοιχεία του Απριλίου του 2020 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι ήταν 57.938 (εκ των οποίων εγγεγραμμένοι για περισσότερους από 12 μήνες σχεδόν 30.000).

Απουσιάζει η Περιφέρεια με δύο μεγάλα και σύγχρονα λιμάνια ικανά να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για τέτοιες επενδύσεις. 

Κατανοούμε πλήρως την αγωνία της Πολιτείας για τις περιοχές που θα πληγούν από την επιχειρούμενη απολιγνιτοποίηση, πλην όμως θα πρέπει να θυμίσουμε τον πρόσφατο κυβερνητικό master plan με κατάλογο νέων 16 μεγάλων επενδύσεων που προγραμματίζονται στη Δυτική Μακεδονία και τη Μεγαλόπολη.

Για την δημοτική παράταξη «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ»

Ο επικεφαλής της
ΠΑΥΛΟΣ Α. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ-Ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος

Share:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Πολιτική Απορρήτου

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο