Στην μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών της Αλεξανδρούπολης αποδίδει ο Εμπορικός Σύλλογος την πτώση κατά 20 έως 30% του τζίρου των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων του Φεβρουαρίου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παρ’ όλα αυτά, ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Βασίλης Κασαπίδης διαβεβαίωσε ότι έχει περιοριστεί σημαντικά, η διαρροή πελατών σε άλλες γειτονικές πόλεις ή περιοχές, με σκοπό τις καταναλωτικές αγορές. Κάλεσε επίσης τους Αλεξανδρουπολίτες στα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, που έχουν ήδη προμηθευθεί τις νέες τους παραλαβές, προκειμένου να κάνουν συμφέρουσες αγορές, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, αφού οι καταστηματάρχες είναι προσαρμοσμένοι στις απαιτήσεις των καιρών.
Έως και 30% κάτω ο τζίρος των καταστημάτων της Αλεξανδρούπολης στις εκπτώσεις
207