Γλυπτά με το logo της Αλεξανδρούπολης για την προώθηση του τουρισμού


Την δημιουργία ενός σύγχρονου brand με το όνομα της Αλεξανδρούπολης που θα τοποθετηθεί στα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της πόλης όπως ο Φάρος, η στροφή του Εγνατία, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, προτείνει ως ιδέα ο επικεφαλής της αντιπολιτευόμενης δημοτικής παράταξης ΑΝΑΣΑ Παύλος Μιχαηλίδης. Ο κ. Μιχαηλίδης θεωρεί ότι τα τρισδιάστατα αυτά γλυπτά θα προκαλούν τους επισκέπτες της πόλης να φωτογραφηθούν μπροστά τους μετατρέποντας τον εαυτό τους σε προσωποποιημένο μέσο για την τουριστική προβολή της Αλεξανδρούπολης.



Μοιραστείτε το:

Copyright © 2014 statusradio.gr