Εβροφάρμα: Νέες συνεργασίες σε Ευρώπη με το greek yogurt


 

Παράλληλα, επεκτείνει τις συνεργασίες της με μεγάλες εγχώριες αλυσίδες λιανικής, έχοντας ήδη τοποθετήσει στα «ΑΒ Βασιλόπουλος» και τα παραδοσιακά της γιαούρτια, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα γιαουρτοειδή.

«Η χρονιά εξελίσσεται θετικά. Οι πωλήσεις σε εσωτερικό αλλά και στη διεθνή αγορά, εμφανίζουν διψήφιο ποσοστό αύξησης (σ.σ. 23,5 εκατ ενοποιημένες πέρυσι). Είναι βέβαιο ότι στο τέλος του 2014 τα αποτελέσματά μας θα είναι σαφώς βελτιωμένα», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος του ομίλου Θανάσης Παπαζηλάκης.

Η «Εβροφάρμα», που με τη θυγατρική «Campus» έχει δώσει πολύ μεγάλη έμφαση στο πρωτογενή τομέα και στην παραγωγή αγελαδινού γάλακτος, έχει σαφή εμπορική στρατηγική:

Στην εσωτερική αγορά, εφοδιάζει με φρέσκο γάλα πλέον μόνο την περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες του δικτύου, ενώ σε ό,τι αφορά στη διάθεση όλων των υπολοίπων προϊόντων, η εβρίτικη γαλακτοβιομηχανία παράγει τόσο επώνυμα, όσο και προϊόντα private label. Στόχος αυτή την περίοδο είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων στην αγορά της νότιας Ελλάδας και για το σκοπό αυτό βρίσκεται σε συζητήσεις και με μία ακόμη αλυσίδας λιανικής.

Παράλληλα, ετοιμάζει την είσοδό της και σε άλλες αγορές της Ευρώπης πριν τα Χριστούγεννα, είτε μέσω χονδρεμπόρων, είτε με απευθείας συνεργασίες με αλυσίδες super market.

«Μία ευρωπαϊκή αγορά που ανοίγει αυτή την περίοδο για το ελληνικό γιαούρτι είναι η ιταλική, στην οποία ήδη εξάγουμε στραγγιστό. Η Ιταλία συμπεριλαμβάνεται στις νέες συνεργασίες που σχεδιάζουμε, θα υπάρξουν και νέες για τον όμιλο αγορές, ενώ θα τοποθετήσουμε και άλλα προϊόντα,  σε αγορές που ήδη εξάγουμε, όπως είναι η ουγγρική και οι σκανδιναβικές».

Η Εβροφάρμα στη Σκανδιναβία εξάγει κυρίως βιολογικά τυροκομικά και πρόκειται να μπει και με το γιαούρτι, ενώ κάποιες από τις προτάσεις για συνεργασία που έχει, προέρχονταν από Ρουμανία και Βρετανία.



Μοιραστείτε το:

Copyright © 2014 statusradio.gr